"הם חיים על חשבוננו ומעזים לטעון שהחרדים סחטנים"

    מהדורת הבוקר No Comments on "הם חיים על חשבוננו ומעזים לטעון שהחרדים סחטנים"

    פעיל הימין יגאל מלכה טען בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר, כי התנועה הקיבוצית, שהיא הרוח החיה מאחורי חלק גדול מההפגנות נגד הממשלה והחרדים, ממומנת על ידי המדינה בסכומים עצומים: "זו חוצפה. לא נוותר"

    צילום: Flash90
    10:39
    09.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סוכות: "מיליארדים להתמגנות רק מחמירים את הבעיה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל הימין יגאל מלכה, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) וטען כי התנועה הקיבוצית מקבל מהמדינה הרבה יותר מהמגזר הדתי והחרדי. "אנחנו מפגינים בכניסה לקיבוצים. התנועה הקיבוצית מגיבה ואומרת שאנחנו פה מטעמי נקמה ופועלים מזעם ומהבטן, לעומתם שהם פועלים כמובן רק מאידאולוגיה".

    "יש עוול במדינה הזו שבמשך 75 שנה יושבת ההתיישבות הכפרית, 5-6% מאוכלוסיית המדינה, על 85% מהקרקעות ושאר המדינה מצטופפת על 15%, מה שמסביר גם את מחירי הדיור", טען מלכה. "אפשר לשנות את הנתון הזה".

    "חצי שנה אתם מספרים לנו שצריך לפתוח מחדש את החוזה של החברה הישראלית, אני בעד שנפתח את החוזה הזה", אומר פעיל הימין. "אתם מדברים על החרדים והמתנחלים שלוקחים מהמדינה, אבל אף אחד לא מדבר על הקיבוצים שלוקחים הכי הרבה מהמדינה. קבוצה מצומצמת, פריווילגית שלוקחת טריליונים במשך השנים. הטבות מס שאין להן אח ורע. והם זורקים בוץ על החרדים והימין".

    עוד אמר: "הם עומדים מאחורי ההפגנות. אני מחובר לכל רשימות התפוצה של התנועה הקיבוצית. אנחנו ממנים את התנועה הזו והיא מארגנת את ההפגנות ומדברת על מי שחי על חשבון המדינה. זו חוצפה".

    מלכה הצהיר כי הוא וחבריו ימשיכו עד הסוף בפעילות להסדרה מחדש של הנושא: "אני מודיע שככל שהדבר תלוי בי ובחבריי זה לא הולך להיגמר, גם אם הקיבוצניקים יפסיקו להפגין. אנחנו לא הולכים להתקפל".

    על דבריו של השר יואב קיש, אמר: "קיש הוציא את האמת לאור וסיפר לנו שאין רפורמה. אמרנו את זה כבר לפני חודשים. חד וחלק עובדים עלינו".



    0 תגובות